2.1. Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: „Hajdúsági Étterem” Vendéglátó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 4024 Debrecen Kossuth utca 12-14.
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@godor.hu
Cégjegyzékszám: 09-09-010951
Adószám: 13344269-2-09
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Telefonszám: +36/52-322-223 (munkanapokon 6.00–15.00 óra között hívható)
Bankszámlaszám: 11738008-21504482-00000000 OTP BANK NYRT
Tárhelyszolgáltató neve: DBI Szoftver Kft
Tárhelyszolgáltató elérhetőségei: 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 2.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: ertekesites@honlapbirodalom.hu
3.1. Jelen szerződési feltételek (a továbbiakban: „Általános Szerződési Feltételek”) hatálya kiterjed az Hajdúsági Étterem Kft. mint Szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) és partnerei, mint Felhasználó (a továbbiakban: „Felhasználó”) (a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek”) közötti szerződésekre, amelyek tárgya a Felhasználó által a www.godor.hu weboldalon megrendelt és megvásárolt termékek (ételek).
3.2. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban: Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
3.3. A jelen szerződés 2025. január 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szerződést. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
3.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Abban az esetben, ha bármely Felhasználó a weboldalon található tartalmat jogosulatlanul használ fel, jogkövetkezményekkel kell számolnia.
4.1. A www.godor.hu weboldalon különböző ételek, ételsorok (a továbbiakban: termék) rendelhetők meg.
4.2. A megjelenített termék online vagy telefonon rendelhető meg. A termékre vonatkozóanmegjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák az általános forgalmi adót.
4.3. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti az általa kínált és a Felhasználó általmegvásárolható termék nevét, leírását, árát, valamint a megrendelés menetét.
5.1. Felhasználó előzetes regisztráció nélkül indíthat megrendelést a weboldalon.
5.2. A Felhasználónak a termék kiválasztását követően, meg kell adnia a megrendelni kívánt termékből, a megrendelni kívánt mennyiséget.
5.3. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva a termék neve mellett megadhatja annak mennyiségét, illetve, hogy úgynevezett „Kis adag” mennyiséget igényel-e belőle.
5.4. A Felhasználó a www.godor.hu weboldal kezdőlapján az adott napra „MENÜRENDELÉS” menüponton belül belül adhat le online megrendelést az adott napra, az adott nap 09.00 órájáig.
Amennyiben a Felhasználó a termék kiválasztását elvégezte és mennyiségét beállította, a „Rendelés” panelben meghatározott adatok (név, e-mail cím, telefonszám, kiszállítási cím, megjegyzés a szállításhoz) kitöltésével a szállításhoz szükséges adatokat adhatja meg, illetve kiválaszthatja a fizetésmódját. A megrendelt termék után fizetendő összeg a „Kosár” menüpontban jelenik meg. A Felhasználó a „Rendelés” panelben meghatározott adatok kitöltését követően a „Rendelés leadása” gombra kattintva adhatja le rendelését.
A Felhasználónak, lehetősége van a „KÖVETKEZŐ HÉT” gombra kattintva a következő hét valamennyi napjára előre leadni rendelését.
A Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét, nyugta ellenében készpénzben (OTP Széchenyi kártyával, K&H Széchenyi kártyával, MKB Széchenyi kártyával, ) vagy bankkártyás fizetéssel, a termék átvételekor a helyszínen köteles teljesíteni.
5.5. A Felhasználó rendelését a +36/52-322-223 telefonszámon, az adott napi menüre, illetve hetimenüre, az 5.4. pontban meghatározott információk megadásával is leadhatja.
5.6. Felhasználó a www.godor.hu weboldalon az online rendeléséről, emailben visszaigazolást kap, a megrendelés elküldését követően (a továbbiakban: elektronikus visszaigazolás). Az automatikus elektronikus visszaigazolás tartalmazza a Felhasználó által a megrendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termék megjelölését és a fizetendő végösszeget.
5.7. A megrendelés visszaigazolásával a Szolgáltató és a Felhasználó között a visszaigazolt megrendelés és a jelen Általános Szerződési Feltétel tartalmával egyező, készételek adásvételére irányuló szerződés jön létre. A jelen Általános Szerződési Feltétel alkalmazásában – amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltétel eltérően nem rendelkezik – szerződésen ezt a jogügyletet kell érteni.
5.8. A megrendelés visszaigazolása a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül.
5.9. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a Szolgáltató a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. Az ilyen esetekben a Felhasználó a módosítást követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a megrendeléstől és ebben az esetben a szerződés a felek között, egyéb jognyilatkozat nélkül, megszűnik.
5.10. Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést a Szolgáltató a hibás áron nem köteles elfogadni, és nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Felhasználó hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a Szolgáltató részéről. A Felhasználó által hibás áron történő ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel a Szolgáltató munkatársa által küldött elektronikus – nem automata – visszaigazolása során a Szolgáltató munkatársa felhívja a Felhasználó figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Felhasználó hibás ár helyett a Szolgáltató által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
6.1. A megrendelt termék ellenértéke, amelyben a kiszállítás díja benne van, a megrendelt termékeket kiszállító munkatársának történő kifizetéssel történik.
a) Utánvéttel történő fizetés: Felhasználó az utánvéttel történő fizetés lehetősége során készpénzzel vagy OTP Széchenyi kártyával, K&H Széchenyi kártyával, MKB Széchenyi kártyával, jogosult a megrendelésellenértékét kiegyenlíteni.
b) Széchenyi kártyás előre fizetés: akkor válassza, ha a rendelés értékét a megrendeléssel egyidejűleg online az OTP Bank Nyrt., a K&H Bank Zrt. vagy az MKB Bank Zrt. által kibocsátott Széchenyi kártya egyenlegével kívánja kiegyenlíteni. Amennyiben a Felhasználó ezt a fizetési módot választotta a megrendelés ellenértékét a fenti pénzintézetek által kibocsátott Széchényi kártya egyenlegével is jogosult kiegyenlíteni. A teljesítés tényét a Felhasználó a pénzintézet rendszeréből kinyomtatott igazolással tanúsítja az ételt kiszállító személy részére.
c) Bankkártyás fizetés: akkor válassza, ha a rendelés értékét a rendelés átvételekor a kiszállítást végző személynél lévő mobil terminál segítségével kívánja kiegyenlíteni.
Elfogadott bankkártyák:
Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandóvásárláshoz.
7.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben meghatározott elektronikus visszaigazolást küld a megrendelésről, de a megrendelés részleteinek további egyeztetése céljából Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonos úton is megkeresheti a Felhasználót.
A Felhasználó a „Rendelés leadása” megrendelési lehetőséget választva az adott napra megrendelését legfeljebb délelőtt 09.00 óráig adhatja le. Rendelés leadására 09.00 után nincs lehetőség mert a online felület automatikusan lezárja a rendelések fogadását.
7.2. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője nem tudja a megrendelt terméket kézbesíteni a Szolgáltató kézbesítője a terméket visszaszállítja a Szolgáltatónak, amelyet követően a Szolgáltató a termék ellenértékére meghiúsulási kötbér jogcímén válik jogosulttá. A Szolgáltató a megrendelt terméket a Felhasználó által megjelölt napon legkésőbb 14.30 óráig köteles kiszállítani. A Szolgáltató a kézbesítés sikertelensége esetén elállhat a szerződéstől.
7.3. Felhasználó köteles a terméket tartalmazó csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni és bármilyen hibát a Szolgáltató kézbesítőjének haladéktalanul jelezni. Utólagos reklamációt Szolgáltató nem fogad el.
7.4. A szerződés teljesítése során Szerződő Felek kötelesek együttműködni, ennek keretében kötelesek egymást haladéktalanul értesíteni az érdekkörükben felmerülő, a szerződés teljesítésére kiható minden lényeges adatról, tényezőről és körülményről. Ezen intézkedéseket és nyilatkozatokat a Szerződő Felek írásban rögzítik.
7.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az általános szerződési feltételek által előírt kötelességeit előre nem látható külső körülmények miatt (vis major) nem vagy késedelmesen teljesíti. A ”Vis major” olyan cselekményeket, eseményeket, elmaradásokat, baleseteket foglal magába, melyre a Szolgáltatónak nincsen befolyása, különös tekintettel (mindenféle korlátozás nélkül) a következőkre:
− Sztrájk, kizárás, vagy más munkaadók és munkavállalók közötti vita;
− Tűzvész, robbanás, vihar, árvíz, földrengés, földcsuszamlás, járványok vagy egyéb természeti katasztrófák;
− Nyilvános vagy magán telekommunikációs hálózatok használhatatlansága;
− Útlezárások, út felújítások, valamint az úthálózat miatti jelentős akadályoztatás
− Közműszolgáltatók esetleges szolgáltatáskiesése (víz, villany, gáz)
− Törvények, szabályozások, rendeletek vagy korlátozások melyeket az állam vagy a kormány hoz;
7.6. A Szolgáltató általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségei a vis major idejére érvényüket vesztik, a kötelezettségei teljesítésének ideje a teljesítési akadály időtartamával meghosszabbodik. A Szolgáltató megfelelő lépéseket tesz, hogy a teljesítési akadályt elhárítsa, vagy megoldást találjon, hogy kötelezettségeinek a vis major ellenére is eleget tudjon tenni.
7.7. Szállítási költségek:
A szállítási költségeket a megrendelt termék ellenértéke tartalmazza.
8.1. A Vevő a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően, a vásárlástól elállni csak a kiszállítás napjának reggel 8 órájáig jogosult. Ezt az igényét telefonon közölheti a Szolgáltatóval. A 06/52-322-223-as telefonszámon.
8.2. A Vevőt a 8.1. pontban rögzítetteken túlmenően nem illeti meg az elállási jog, mivel a megrendelése alapján előre készített termék a szerződés tárgya, amelyet kifejezett kérésére állítottak elő.
9.1. Garancia
A kiszállított ételeket Szolgáltató telephelyén készíti és azokat tartósítás nélkül szállítja ki a megrendelésben szereplő címre. A kiszállított ételek minőségromlás nélkül a kiszállítás napján fogyaszthatók. Ezt követően az ételek minőségéért és fogyaszthatóságáért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A kiszállított ételt fogyasztás előtt hőkezelni szükséges (mikrohullámú sütőben). A Szolgáltató által a csomagoláshoz biztosított egyszer használatos tároló edény a hőkezelésre alkalmas. Az ételt felmelegítés után közvetlenül fogyassza, visszahűteni csak saját felelősségre szabad.
9.2. Felelősség
A www.godor.hu weboldalon keresztül történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. A Szolgáltató nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan
− a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
− az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
− az információtovábbítási késedelemből adódó,
− vírusok okozta,
− szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
− vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.
9.3. A www.godor.hu weboldalon lehetőség van más weboldalakra történő átkattintásra a linkeken keresztül. Ezekre történő ugráskor a felhasználó átkerül más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol a személyes adatok kezelésére a Szolgáltatónak nincs befolyása. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli továbbá a kapcsolódó weboldalakon közzétett információk és adatok tekintetében.
9.4. Felhasználó részéről kártérítés követelésére nincs lehetőség, kivéve a termékfelelősség körébe tartozó kártérítési igényeket, amennyiben az életet, testi épséget, egészséget ért károkozáson alapul, valamint az olyan egyéb károkat, amelyek a Szolgáltató részéről történő szándékos vagy súlyosan gondatlan kötelességszegésen alapulnak. Kötelességszegés esetén a Szolgáltató a szerződéseknél tipikus, előre látható károkért vállal felelősséget.
9.5. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma miatt következik be.
10.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Szolgáltató teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti elektronikus levélcímen, vagy levél útján is közölheti.
10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.
10.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
10.4. A Felhasználó a Szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a panaszát a Szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Felhasználó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
10.5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Felhasználó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Felhasználót megillető jogokkal és a felhasználót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
10.6. A békéltető testület eljárása a Felhasználó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület
megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok
bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül
megkísérelte a vitás ügy rendezését
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem
kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési
meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Felhasználó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a Felhasználó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
10.7. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu.
10.8. Panasszal fordulhat a Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Debreceni Járási Hivatalához:
A Fogyasztóvédelmi Osztály illetékességi területe:
Hajdú-Bihar megye
Debrecen (4025 Debrecen, Széchenyi u. 46.)
Tel.: (+36 52) 533-924
Fax: (+36 52) 327-753
E-mail: fogyasztovedelem.debrecen.jh@hajdu.gov.hu
10.9. Panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatósághoz:
Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefonszám: +36-1-391-1400
Faxszám: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu.
10.10. Szolgáltató kötelezettséget vállal az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.
10.11. Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
10.12. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
10.13. Ha a feleknek nem sikerül 30 (harminc) napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.
11.1. Miután a www.godor.hu mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
11.2. A www.godor.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
11.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.
11.4. Tilos a www.godor.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető.
12.1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók.
12.2. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
12.3. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
12.4. Amennyiben Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételek alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Általános Szerződési Feltételek valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
12.5. Szerződő Felek vállalják, hogy a vitás kérdések békés úton történő rendezése érdekében minden rendelkezésükre álló eszközt igénybe vesznek, a vitás kérdéseket elsősorban tárgyalások útján rendezik.
12.6. A jelen Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltató minden előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja, de az Általános Szerződési Feltételek módosítása visszamenőleges hatállyal nem értelmezhető. Tartós üzleti kapcsolat esetén az Általános Szerződési Feltételek módosulását Szolgáltató a módosulást követő 3 (három) munkanapon belül, vagy a módosulást követő első megrendelés beérkezésekor köteles jelezni Megrendelő részére.
12.7. Adott megrendelés teljesítésére azon Általános Szerződési Feltételek vonatkozik, amely a megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezésekor hatályban van. Szolgáltató köteles Felhasználó rendelkezésére bocsátani a mindenkor érvényben lévő Általános Szerződési Feltételeket. A jelen pontban foglalt rendelkezésre bocsátás elektronikus úton (a Szolgáltató honlapján való közzététellel vagy elektronikus levél útján) is elfogadott.
12.8. Felhasználó a fenti Általános Szerződési Feltételek tekintetében kifejezetten kijelenti, hogy azokat átolvasta, a figyelemfelhívó tájékoztatást megértette, így az Általános Szerződési Feltételeket a Vállalkozóval létesített jogviszony tekintetében magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Fizetési módok
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
• Futárnál készpénzzel
• Futárnál bankkártyával
• Futárnál szépkártyával
• Bankkártyás fizetés Barionnal
• Banki átutalás
Érvényes:
2025. január. hó 01 napjától visszavonásig vagy módosításig